Luur - 2011-07-31 02:01:11

Jak sama nazwa wskazuję, wyjaśnie tutaj o co chodzi z tajemniczymi "Punktami kontroli fluxa".Otóż, nie chcemy aby cały czas zawodnicy używali fluxa, bo było by to nie normalne.Więc już wyjaśniam :

1 punkty kontroli fluxa = 1.000 fluxa
2 punkty kontroli fluxa = 2.000 fluxa
3 punkty kontroli fluxa = 5.000 fluxa
4 punkty kontroli fluxa = 7.000 fluxa
5 punktów kontroli fluxa = 10.000 fluxa

Ale po co te punkty?Tak jak już wspominałem, ograniczamy użycie fluxa więc flux będzie kosztował!
Koszt fluxa na poziomie pierwszym = 300(aktywowanie)/350(utrzymanie)
Koszt fluxa na poziomie drugim = 600/650
Koszt fluxa na poziomie trzecim = 1.000/1.200
Koszt fluxa na poziomie czwartym = 1.500/1.700
Koszt fulxa na poziomie piątym = 2.000/2.500

O co w tym chodzi?Chcemy ograniczyć to jak najbardziej, ponieważ nie ma sensu gdy zawodnik z Żarem Xenonsów cały czas będzie biegać jak rakieta  po boisku bez zużycia fluxa.


Za każdy jeden pkt. fluxa otrzemujemy +2 statystyki do rozdania.

----

Punkty można zdobyć po meczu, lub wytrenować je sobie.Treningi będą ciężkie, a mecz musi być naprawdę dobry.

www.hip-hop-subkultura.pun.pl www.pokemon-adventure22.pun.pl www.hiphop-pl.pun.pl www.dzikigon.pun.pl www.hentai-world.pun.pl