Ogłoszenie

Ogłoszenie

Zapraszamy do rejestracji na GF-Gra jest to forum, które postało na postawie GF jednak na naszym forum nie ma postaci z naszej ulubionej kreskówki, tutaj każdy ma możliwość założenia własnej unikalnej postaci!Możesz dołączyć do zespołów, które już znamy lub założyć własny.Więc nie masz na co czekać, zarejestruj się i zacznij grę z nami!Z poważaniem cała ekipa GF-Gra.

Pozdrawiamy, zespół GF-Gra


#1 2011-07-31 02:01:11

Luur

Administrator

Zarejestrowany: 2011-07-30
Posty: 6
Punktów :   

Punkty kontroli fluxa

Jak sama nazwa wskazuję, wyjaśnie tutaj o co chodzi z tajemniczymi "Punktami kontroli fluxa".Otóż, nie chcemy aby cały czas zawodnicy używali fluxa, bo było by to nie normalne.Więc już wyjaśniam :

1 punkty kontroli fluxa = 1.000 fluxa
2 punkty kontroli fluxa = 2.000 fluxa
3 punkty kontroli fluxa = 5.000 fluxa
4 punkty kontroli fluxa = 7.000 fluxa
5 punktów kontroli fluxa = 10.000 fluxa

Ale po co te punkty?Tak jak już wspominałem, ograniczamy użycie fluxa więc flux będzie kosztował!
Koszt fluxa na poziomie pierwszym = 300(aktywowanie)/350(utrzymanie)
Koszt fluxa na poziomie drugim = 600/650
Koszt fluxa na poziomie trzecim = 1.000/1.200
Koszt fluxa na poziomie czwartym = 1.500/1.700
Koszt fulxa na poziomie piątym = 2.000/2.500

O co w tym chodzi?Chcemy ograniczyć to jak najbardziej, ponieważ nie ma sensu gdy zawodnik z Żarem Xenonsów cały czas będzie biegać jak rakieta  po boisku bez zużycia fluxa.


Za każdy jeden pkt. fluxa otrzemujemy +2 statystyki do rozdania.

----

Punkty można zdobyć po meczu, lub wytrenować je sobie.Treningi będą ciężkie, a mecz musi być naprawdę dobry.

Offline

 
Administracja Współpraca Toplisty

Luur - 22385633

Simone - 10478375

Active - 11940434

Pukpuk - 33904790
Współpraca
TOPLISTY

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mechatronikaam.pun.pl www.sporttechlive.pun.pl www.pokeland.pun.pl www.aklasalublin.pun.pl www.soulwarriors.pun.pl